منتدى الشروق

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الشروق

منتدى الشروق

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عن مدينة الشروق

بوابة مدينة الشروق www.sherouk21.com بها كل ماتبحث عنه

2 مشترك

عايزين نكون ايجابيين اكتر

Amira

المساهمات : 13

عايزين نكون ايجابيين اكتر Empty عايزين نكون ايجابيين اكتر

مُساهمة من طرف Amira الأربعاء يوليو 14, 2010 4:29 pm

ياجماعة المنتدى فكرته كويسة بس عايز مشاركات اكتر يعنى اغلب الاعضاء مشاركتهم 0 عايزين نعمل موضوع مستقل للبيع مثلا موضوع تانى للمشاكل وواحد للاقتراحات عايزين حد قدر مثلا يعمل حاجة مع الجهاز وكانت ايه المشكلة وحلها ازاى.مثلا حد عرف يوصل لاى وسيلة اعلامية ويقول على المشاكل.
    مثلا اى حد عنده سؤال او فكرة يمكن نعرف نعمل حاجة ونكون ايجابيين
    بس انا مش عارفة هل فى حد بيتابع المنتدى والا كله اشترك وسابه
    اللى يقدر يسيب اى رد بمعنى انه متواصل ياريت عشان نعرف مين الاعضاء المهتمين وبيقروا
    please leave any reply
    شكرا
    م/عزة ابراهيم

المساهمات : 14

عايزين نكون ايجابيين اكتر Empty رد: عايزين نكون ايجابيين اكتر

مُساهمة من طرف م/عزة ابراهيم السبت يوليو 24, 2010 2:36 am

[center][size=12][size=18]احب اعرفك بنفسى

انا ان شاء الله بسكن فى الشروق بعد اكتمال بناء قطعة الارض التى امتلكها فى المنطقة الثامنة عمارات و بسعدنى التعرف على المدينة من خلالك

اكيد المدينة فيها مميزات كتير و ده اللى بشوفه لانى الان بسكن فى اسكندرية و يعنى بحضر كلما اتيح لى لانهاء ورق فى الجهاز او حضور اى مرحلة بناء لى او للغير من الاقارب و الاصدقاء

فعلا نفسى اقضى فى المدينة كام يوم و نفسى ااجر شقة قانون جديد بايجار معقول عشان اقدر اراعى البناء عندى

يا ريت تساعدينى انى اجدها[/size]

تحياتى [/size]
    [/center]
    Amira

المساهمات : 13

عايزين نكون ايجابيين اكتر Empty رد: عايزين نكون ايجابيين اكتر

مُساهمة من طرف Amira الأحد يوليو 25, 2010 10:08 am

[quote="م/عزة ابراهيم"][center][size=12][size=18]احب اعرفك بنفسى

انا ان شاء الله بسكن فى الشروق بعد اكتمال بناء قطعة الارض التى امتلكها فى المنطقة الثامنة عمارات و بسعدنى التعرف على المدينة من خلالك

اكيد المدينة فيها مميزات كتير و ده اللى بشوفه لانى الان بسكن فى اسكندرية و يعنى بحضر كلما اتيح لى لانهاء ورق فى الجهاز او حضور اى مرحلة بناء لى او للغير من الاقارب و الاصدقاء

فعلا نفسى اقضى فى المدينة كام يوم و نفسى ااجر شقة قانون جديد بايجار معقول عشان اقدر اراعى البناء عندى

يا ريت تساعدينى انى اجدها[/size]

تحياتى [/size]
    [/center][/quote]

اهلا بحضرتك ف الشروق تنوريها انا طبعا ف الخدمة انا ساكنة ف الاسكان العائلى لو احتجتى اى مساعدة وممكن التواصل على ال MSN اسهل هتلاقى الميل ف account بتاعى بجد انا ف الخدمة.

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 7:00 am